ponedjeljak, 26. listopada 2009.

Prvi put - 1

Od malena osjećam da u blizini muškaraca osjećam napetost, pogotovo ako su privlačni, muške građe. Dugo sam se razmišljao kako krenuti u taj nepoznati svijet, što će biti i kako će to izgledati. Prilika se pojavila na trećoj godini faksa. Listao sam časopis s malim oglasima i ugledao jedan u kojem je biseksualni mladić tražio dečka za prvi put. Pomislim, zašto ne, vrijeme je. Dogovor je uslijedio vrlo brzo, bio sam napet prilikom javljanja, glas mu zvuči sigurno i pouzdano preko telefona i mislim si ja, ovaj će mene oko malog prsta okrenuti.

Susret smo dogovorili u centru grada, velika površina, valjda da dodatno zakompliciramo igru. Dolazim ranije, on kasni, dosta. Meni vrag ne da mira pa čekam i čekam. Zovem ga iznova, on kaže da kasni ali će doći. Opiše garderobu u kojoj dolazi i ja očekujem crnog mladića srednje visine i skladne građe u bermudama i majici i šlapama. Puno takvih prolazi kraj mene, hm, hoću li ga prepoznati. Prilazi mi jedan i pomislim: kamo sreće da je to on. I tako je bilo. Pozdravljamo se, idemo na cugu, meni je bed pogledati ga direktno u facu, vidi se moje neiskustvo i nervoza, dok je on cool i smiren, kao da je došao na cugu s frendom. Priča mi o svemu i svačemu, o curi, o seksu s njom, o sebi, kaže da je porjeklom Arap, što tek na svjetlosti u kafiću primjećujem. Zgodan je, ima predivan osmjeh s ravnim zubima, tamne duboke oči, podočnjake od tulumarenja, vršnjaci smo, pretpostavljam da nije od učenja. Mene lovi dojam da od ovoga neće biti ništa, njega tek malo zanima eksperiment, a ja kao da sam stavio cijelu svoju sudbinu u njegove ruke.

Idemo doma, on će me odbaciti do moje studentske sobice, te kaže da je umoran i da nema smisla da se zadržavamo u gradu. Na putu prema domu, prolazimo kroz njegov kvart, i jednom od semafora mi stavlja ruku na koljeno, pogleda me i pita: A da odemo malo do mene? Čisto bezveze da vidimo da li ima smisla nešto raditi? Ja se tresem još više i samo kimnem glavom i kažem: Može. U glavi mi ludilo, što će se sad dogoditi. Sve ono što sam gledao u magazinima i čitao o iskustvima, kako to uopće izgleda u stvarnosti. Ulazimo u njegov stan, on sjedne na krevet, ja na fotelju, gledamo tv, pušimo i dalje pričamo besmislice, kao da odlažemo ono što se treba dogoditi jer nismo sigurni što raditi. On ima nekog iskustva s curom, ja nikakvog. Već je kasno, kaže on meni da se odem otuširati, što i činim, vraćam se nazad u sobi, on je već u krevetu gol pod plahtom. Gledam taj prizor u polumraku, uzbuđen sam, ali i nepokretan, prvi puta gol pred muškarcem u ovakvoj situaciji. Uvlačim se u krevet, legnem pokraj njega i ne mrdam. On prvi posegne za mojim tijelom, okrene se prema meni, i opali mi prvu mušku žvaku u životu. Jezik mu je pun i debeo, predivno se ljubi, ja hoću iz kože iskočiti. Grlimo se i ljubimo kao da nam je zadnji puta u životu.

Osjećam njegovu kožu pod svojim prstima i kužim tu predivnu svilenu, mekanu arapsku kožu, tijelo bez dlačica, čvrsto i utrenirano, baš kao i moje. Borimo se u tom klinču, izmjenjujemo sve moguće sline, dođe mi da plačem od radosti. Ipak, ne usuđujem se dodirnuti mu kurac, samo ga osjetim uz svoje tijelo kako je tvrd i vreo. On i dalje vodi igru, i uhvati me za korijen kurca i čvrsto stisne. Zadovoljan je, a i ja sam. To je znači taj osjećaj kad te muško uhvati za kurac i krene ga nadrkavati. Ja se grčim u cijelom tijelu i oslobodim se te uhvatim njega za taj debeli obrezani arapski kurac. Stisnem ga čvrsto kao da se nikada ne želim odvojiti od njega. On se prvi spusti do mog međunožja i krene s lizanjem mog glavića, pušenjem, grickanjem. Lebdim. Strast me obuzima, želim svršiti isti čas, ali on staje na vrijeme i ja se uputim pod plahtu da se osobno upoznam s njegovim debeljkom. Prvi kurac u ustima mi govori, to je to. To želiš i hoćeš, sve misli o tome kako ću to raditi, nestaju, potpuno prirodno se krećem jezikom od vrha kurca do ruba, tamo gdje počinju meke dlačice i muda ovog predivnog mladića. Njušim miris jaja i kurca i uživam u tim čudnim, novim mirisima. On me zaustavlja, okreće i shvaćam da me želi jebati. Hm, kako li će to samo izgledati? Nemam pojma kako se to radi, što ja trebam, on me okreće potrbuške, vlaži moj nevini šupak svojom pljuvačkom, dio sline stavlja i sebi na kurac. Osjetim ga na ulazu, čudan je osjećaj, gura, ne ide, gura, ne ide, osjetim na ulazu u dupe strano tijelo, boli, fakat boli, ja se stišćem i napinjem, ali ništa ne pomaže. Uhvati me za kukove i jednostavno ga nabije. Ja padam od boli i težine njegovog tijela, spuštam glavu u jastuk i zaplačem. Boli jako. Zar to tako mora biti, majko mila. Kad će ovo prestati??

Uhvati me ispod stomaka za kurac i počne me natezati napred nazad, usklađen s potezima svog tijela koje i dalje dominira nad mojom više ne tako nevinom guzicom. Pokušavam ga zamoliti da ga izvadi, ali mi ne daje priliku ni da nešto kažem, samo mi spušta glavu i jebe me bez prestanka. Brijem da moja uska rupica samo dodano napaljuje njegov kurac i da niti ne želi prestati jer osjeća moć prvog kurca u guzici. Ja odustajem od borbe, stišćem zube i mislim u sebi: izdrži, ako tako to izgleda uvijek, neće biti puno analnog seksa u mom životu. Zvuci dahtanja iznad mene mi govore da bi mogao svršiti, brzina uboda, nabijanje kurca do jaja, stisak ruku oko mojih bokova i jedan dugi urlik. Gotovo je.

Nema komentara:

Objavi komentar