ponedjeljak, 26. listopada 2009.

Na vrhu nebodera

Idem na dejt s nekim malcem od 19 godina, kaže on meni u poruci da je zgodan i vitak i da traži nekoga za vezu. Ajd dobro, kažem ja sebi. Nisam dugo imao nikakav seks, valjda će prije veze biti i neka jebačina. Zagorio sam, a nemam previše prilike niti ima previše zanimljvih likova.
Dolazim na mjesto dogovora, on je već tamo. Viši od mene, vitak ali čvrst, žilav, plave kose i očiju, doslovce skandinavac izgledom. Iako sam stariji od njega nekoliko godina, osjetim da mali ima iskustva i više od mene.
Nakon par neobaveznih rečenica, razgovor se usmjeri na seks.
- Volim se jebati, kaže on.
- OK. Ja nemam previše iskustva, ali bih rado probao. Imaš prostor?
- Nemam, a ti?
- Nemam ni ja. Pa kamo ćemo?
- Ajmo do moje zgrade, tamo na vrhu su vrata za krov, nitko ne dolazi u večernjim satima.
Mislim si ja, malo rizično, ali kurac mi je već u erekciji. Mali je lagano feminiziran i napaljiv, kurac mu iz očiju viri, kako se to poetski kaže. Krećemo tramvajem u njegov dio grada, hodamo oko zgrade, on pazi da ga netko ne vidi, čekamo da se smrkne i krišom ulazimo u lift. Dolazimo do zadnjeg kata i onda stepenicama do vrha. Vrata su otključana i penjemo se na sam vrh. Zagreb noću, prizor koji u ovom trenutku ništa ne znači.
Prilazim mu i ljubim ga na prvu loptu. On prihvaća moju igru, grize mi jezik, cucla ga svojim usnama, vrlo iskusno reagira, kužim da je mali veći profesionalac od mene. Brzo ga skidam, iako se on nećka, valjda mu je neugodno ili se pravi hard to get. Skidam mu majicu, od proljetnog povjetarca mu se tijelo ježi, vitko, izbrijanih prsa, bradavice mu strše od hladnoće. Krenem mu sisati grudi, prelazim rukama po skladnim leđima, dolazim do male čvrste guzice. Zgrabim svojim snažnim rukama i razmaknem ih. Njemu se ote uzdah. Oho, kužim ja da sam dobio jackpot.
Spustim mu se do kurca, koji je dosta velik, ali iskrivljen, teško se puši, no dobro, to me ionako ne zanima pa se dižem na noge i spustim ruke na njegova ramena te ga pritisnem prema dolje. On odma lovi moj kurac u usta i guta ga do kraja. Provlačim ruke kroz plavu dužu kosu i nabijem se do kraja, mali grca, ali ne pušta. Kao da sam u pizdi, vlažno unutra, on stišće svoje usne i nadražuje me svojim zubima. Svršit ću, ali radije ga vadim van i podignem ga gore, naslonim na ogradu.
- Uživaj mali u pogledu, a ja ću tvojoj guzici.
- Budi pažljiv, kaže mi on.
Pažljiv? Hm, baš me zanima koliko te je kuraca već obradilo. Pljunem u ruku i namažem ga po obrijanom šupku. Guram jedan prst unutra, osjetim i tu je toplo. Mali se trese, ne znam da li od uzbuđenja, hladnoće ili boli. Gurnem i drugi, ide to bez problema. Pljunem na kurac, raširim mu guzove i prislonim vrh kurca na njegov šupak. Lagano gurnem bokove, prislonjen na njegova leđa, trznem i uđem u jednom trzaju. Mali zacvili.
- Boli, polako.
- Ma daj ne seri. Ušo je bez beda. Nije ti prvi put.
- Ahhhh...lakše.
- Gledaj grad i uživaj dok te prčim, dosta priče.
Krenem ga pumpati, polako da se naviknem na njegovu utrobu, vadim ga do kraja i onda se zabijam, polako do korjena. Ima prostora unutra koliko hoću. Shvatim ja da se ovdje može i žešće i udarim tempo. Mali se savija pod mojim naletima, a ja ga čvrsto držim za struk i ne puštam da padne. Razvaljujem ga kurcem a on jeca i dahće bez molbe da prestanem, kužim da mu paše od početka. Lovim ga ispod ramena za grudi, trljam mu bradavice i slinim ušnu resicu, on popizdi do kraja. Počne tako ludo mješati kukovima, guzica sama radi, ja stojim a on se nabija i nabija. Noge mi se tresu, ne mogu još dugo izdržati, i krećem svršavati. Napunim ga spermom, on svršava isti čas bez da se pipa. Istrljao sam mu prostatu do te mjere da je samo pratio moj tempo svršavanja i to smo napravili u isti čas. Ludilo.
Nakon pola sata ponavljamo sve iznova. Dok me jaši po drugi put, iz usta ispusti kratki uzdah: Zaljubio sam se.

Nema komentara:

Objavi komentar